X

اخبار و مقالات

شرکت بهینه سازان اطلاعات پویا پس از طی مراحل لازم و احراز شرایط مشخص شده در شاخص های «آیین نامه تشخیص شرکتها و موسسات دانش بنیان»، به جرگه شرکت های دانش بنیان پیوست.
SuperUser Account
/ دسته ها: اخبار

شرکت بهینه سازان اطلاعات پویا پس از طی مراحل لازم و احراز شرایط مشخص شده در شاخص های «آیین نامه تشخیص شرکتها و موسسات دانش بنیان»، به جرگه شرکت های دانش بنیان پیوست.

کارگروه ارزیابی دانش‌بنیان از چند ماه گذشته کلیه مستندات ارائه شده توسط شرکت بهینه سازان را بررسی نموده و پس از تایید اولیه، کارگزار ارزیابی از سوی این نهاد معرفی شد و فرآیندهای مربوطه در جهت تکمیل مستندات مورد نیاز برای ارزیابی محصولات آغاز گردید و جلسات بازدید از شرکت و مصاحبه با نیروهای تحقیق و توسعه انجام گردید.

در طی این فرآیند، قابلیت های شرکت بهینه سازان هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ بکارگیری فرآیندهای تحقیق و توسعه و نوآوری های خلاقانه در آنها مورد ارزیابی قرار گرفت.

و با توجه به امکانات بکارگرفته شده و استفاده از آخرین تکنولوژی روز نرم افزار ERP بهین سیستم و تخصص تیم بهینه سازان با تایید کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و نظارت بر اجرا زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت بهینه سازان اطلاعات پویا به عنوان شرکت دانش بنیان تایید شد.

لازم به ذکر است که «شرکت ها و مؤسسات دانش‌بنیان»، شرکت یا موسسه خصوصی و یا تعاونی است که به منظور هم‌افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش‌محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی (شامل گسترش و کاربرد اختراع و نوآوری) و تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه (شامل طراحی و تولید کالا و خدمات) در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان به ویژه در تولید نرم‌افزارهای مربوط تشکیل می‌شود.

شرکت بهینه سازان ضمن عرض تبریک به تمام همکارانی که با تلاش های بی وقفه این موفقیت را برای شرکت رقم زدند، از حمایت و همدلی بی‌دریغ مشتریان و کاربران کمال تقدیر و تشکر را دارد. امید است این رویداد گامی در جهت پیشرفت روز افزون و کسب رضایت بیشتر مشتریان باشد.

مطلب قبلی آيا بايد در ابتداي هر سال مالي جديد براي تمام پرسنل دوباره حکم صادر کنيم؟
مطلب بعدی طرح حمایتی شرکتهای دانش بنیان و استارت آپ
Print
1116 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

بر اساس اندازه کسب و کار خود انتخاب کنید

 

ERP
بهینه سازان

ویژه کسب و کارهای بزرگ

بهین سیستم
 

ویژه کسب کارهای متوسط

 

همیان سیستم
 

ویژه کسب کارهای کوچک

    
دی ان ان